Hürriyet

24 Ekim 2013 Perşembe

SİYAH&BEYAZ KURTARICI

merhabalar 

Harika bir bayram tatilinden sonra işlerin yoğunluğu vs anca bloguma fırsat ayırabildim. Kumaş pantolun, beyaz gömlek ikilisi çoğu kişinin olduğu gibi benim de vazgeçilmezim. Kırmızı ayakkabılarımla da renk kattım umarım hoşunuza gitmiştir. Üzerimdeki ceketi çok renksiz bulduğum için yakasına taş işledim. Böyle çok daha güzel olduğunu düşünüyorum. İşlerken fotolarını çekmiştim fakat malsef silinmiş ekleyemedim. Boncukcularda kolayca bulabileceğiniz bu taşlar ile sizde renksiz kıayeflerinize renk katabilirsiniz. 

 yakada görünen keyifle yaptığım ve severek taktığım kolyemi belirtmeden geçemicem :)



 gün sonu olunca malesef kıyafetim de buruşmalar olmuş ;)

 Pants/pantolon : Mango
Gömlek/Shirt : Bershka
Shoes/ayakkabı : Pasaj
Jewerly/Takılar : Koton

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder