Hürriyet

5 Ağustos 2014 Salı

Enine Çizgi Sanırım Sorun yaratmadı ;)




Mesela biri bana "en mutsuz günün böyle olsun" yerine "en mutlu günün böyle olsun" dese hemen hırs yapıp çok mutlu olurdum :)  Mutluluk benim için bazen çilekli, çikolatalı dondurmanın, bazen içtiğim kahvenin telvesinde ve her zaman ise sevdiğim adamın yanında bulur. Neyse konumuza dönecek olursak gardolabımda duran ve uzun zamandır giymediğim bu enine çizgili elbisenin, enine çizgileri ile neyse ki sorun yaşamadık.:) Sanırım 2,3 kilo gidince barıştık  kendisi ile umarım sizde öyle düşünüyorsunuzdur. Fotolara gelecek olursak daha önce de yazmıştım benim için tam bir sorun. Mızmızlanmadan fotolarımı çekecek birini bulmadığımdan eline telefon, makine sıkıştırdığım herkese çektirince istediğim sonuçlar çıkmıyor. Ayakkabım çanta renginde bordo olmasına rağmen siyah durmuş :(

Elbise/Dress :Kadıköy Çarşı
Shoes/Ayakkabı : Zara 
Çanta/Bag : Koton

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder