Hürriyet

23 Temmuz 2014 Çarşamba

Pullu T-shirt




Bir tane ruj türü var sürdüğümüzde dudaklarımız leblebi tozuna batıp çıkmış yada sarılıktan 3 ay yatmış gibi falan görünüyor,niye sürüyorsak :)
Neyse konumuza dönelim. Pullar, taşlar yerinde olan ışıltılar sevdiğim ve kullandığım şeylerdir. Bu tişörtü de gördüğüm de tek bir tanesi ile yetinmeyip 3 ayrı rengini daha aldım. Pullarını da desenini de çok sevdim tişörtün diğer renklerini de önümüzde ki postlarım da göreceksiniz. Bu rengini kendim diktiğim bordo penye eteğimle kombinledim



 * Bin aydan hayırlı olan Kadir Gecesini kıymetini bilerek geçirmeniz ve dualarınızın kabulunu dilerim. 




T-shirt/Tişört :Harem butik
Skirt/etek :Ben diktim 
Shoes/Ayakkabı : Koton
Bag/Çanta : Stradivarius
 Jewerly/Takılar :@burcuklubutik

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder