Hürriyet

31 Temmuz 2014 Perşembe

Mimlenmişim aaa dostlar ;)

İlk mimlenişim olması sebebi ile fazlası ile sevindirik oldum. Mim için sevgili Bitmeyen Rüyanın Perisi blogunun sahibi Ebru Taş' a teşekkürler. 




Kendinde en yetersiz bulduğun durum?



Sorun ve sıkıntı anların da duygusallığımın çok fazla öne çıkıyor olması.

Kitap okuyamıyorum. Elime alıp başladığım her kitabı ansızın gelen uykum ve karşı koyamadığım göz kapaklarımın kapanması ile yarı da bırakmak zorun da kalıyorum.



Hayatında düzenlemen gereken şeyler?


Spor yapmak konusun da sürekli bir erteleme ve boş verme durumunu bir an önce düzeltmem gerekiyor.





Kendine yeni donanımlar katacak mısın?

Ne ki onlar?


Aslında ilk soru ile bağlantılı olacak  kitap okumak. Rusça öğrenmek ve Osmanlı mutfağı konusun da daha fazla denemeler yapmak. 



 Yapmak istediğin etkinlik var mı? Rotan ne?


Maalesef uzun zamandır sürekli kendini tekrarlayan sözde etkinliklerim oluyor. Fakat ben deniz ne isterim.  Arjantin tango öğrenmek istiyorum. '' yazar burada sevdiğine sesleniyor :)'' Tuval boyama aman ha resim değil öyle gelişi güzel içimden geldiği gibi. Bu kısmı bir kaç parağraf ile anca biteceğimden tadın da bırakıyorum.



Çocuğuna mirasın ne olacak?
5 seneye kadar yapabileceğin şeyleri söyle bakalım.


Duu bakalım evlenmek gibi bir planım var. :) Eee balayını da Bora bora adalarında yapmak da şahanei olur. Üzerine birde çocuk yaptıktan sonra ki şöyle en rahat büyüyyeninden olsun lütfen. Gelelim mirasa harika bir baba bırakacağım net. Genlerimi bırakıyorum birde en muhteşeminden. Birkaç milyon dolarım da çocuğuma kalacak tabi. :) 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder