Hürriyet

23 Ekim 2014 Perşembe

Müzik Mimi Vol : 3









Şeker insan Sedef ile Moda Makyaj blogunun sahibi beni mimlemiş çok sevindirik oldum. Keyifle cevapladım buyurun bakalım. 


1) Müzik denildiğinde aklınıza gelen tek kelime
 
Bazı müzikleri dinleyince böyle daha mutlu oluyorum.Sevdiğim insanlarıda daha çok seviyorum. Tek kelime ile anlatamadım ama özeti tek kelime MUTLULUK :)
 

2)Hiç müzikten bıktığınız oldu mu? Veya dinlemeye ara verdiğiniz?


Müziğin kendisinden değil ama sevdiğim bir şarkıyı dinlemeyi abartınca bıktığım oluyor.
 

3)Hayatınız boyunca hayranı olduğunuz bir ses sanatçısı oldu mu? Posterlerini odanıza astığınız fan dediğimiz  türden yani?


Orta okul dönemlerim de odamın duvarını süsleyen posterlerim oldu. Fakat özel olarak fanı olduğum kişi veya grup olmadı.


4)Kitap okurken müzik dinler misiniz?



Hayır
 

5)Çok klasik ama yine de sormak istiyorum. Sizin türünüz hangisi?


Ruh halime göre her müziği dinliyorum. Fakat Türk Sanat Müziği bir tık öndedir hep.
 

6)Asla dinlemem dediğiniz bir tarz var mı?


Yok
 

7)Size bir şarkıcı olsanız kim olmak isterdiniz desem?


Soruyu okuduğum da aklıma gelen ilk isim Barış Manço


8)İmkanınız olsa ülkemizde müzikle ilgili neyi veya neleri değiştirmek isterdiniz?



Türk pop ve remix
 

9)'Bu şarkı benim!' dediğiniz bir şarkı var mı?


Çok düşünmeden ‘’Dönence’’ zamanına göre düzenlemesi, müziği, sözleri vs hepsi harika bir parça dinleyin mutlaka !

 10)TV lerde bol bol yayınlanan Talk Show programları hakkında ne düşünüyorsunuz? Özellikle sunucusunun ses sanatçısı olduğu programlardan bahsediyorum


Sunucu ses sanatçısı olan program şuanda var mı bilmiyorum ama ah bir Bülent Show vardı ki evlere şenlikti.  :)
 

11)Kim şarkı söylemesin sorusuna vereceğiniz ilk isim kim olur?


Kesinlikle Sinan Akçıl söylemesin tam bir ıkın ses :(


Evet şimdi sıra sizde kızlar :) http://www.renkliyumak.com ve  http://vivamakyaj.blogspot.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder